SoftwareStudio producent oprogramowania
Kontakt
O firmie
Demo

SoftwareStudio > Rozwiązania branżowe > Wstęp

Wstęp


Program Studio Reklamacje od 2007 roku zostało wdrożone w wielu różnych brażach i dostosowane do specyfiki reklamacji w zależności od rodzaju wymagań.

Wstęp

Wdożenie systemu reklaamcji i serwisu napraw gwarancyjnych wymaga dostsowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działajace na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w któej jest wykorzystywany program.

Reklamacje w branży elektronicznej to zupełnie co innego niż reklamacje branży spożywczej czy przemysłowej. Ewidencji podlega inny zakres danych, oraz określona jest różna ścieżka postępowania.

Kolejnym wyzwaniem jest wdrożenie systemu Reklamacje uproducenta, a co innego ;w sklepach detalicznych, serwisach wykonujących naprawy, a zupełnie czym innym jest wdrożenie systemu Serwisie Centralnym prowadoznym w imieniu danego producenta.

;

<

Wstęp |
DEMO
SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008 - 2018