SoftwareStudio producent oprogramowania
Kontakt
O firmie
Demo

SoftwareStudio > Moduły systemu WMS > Kolektor danych

Kolektor Danych Intermec Ck3, Terminal Radiowy Magazynie, Program Reklamacyjny Sql, Terminal Radiowy, Zarządzanie Relacjami Klientami


Zawierający -filtrowanie wartości zawierający znak lub ciąg znaków. Można uwzględniać tylko częściowe dostawy ( dostarczono 80 sztuk ze 110 awizowanych). Klienci operatora logistycznego mogą posiadać własny system informatyczny za pomocą którego operator zobowiazany jest prowadzić ewidnecje magazynową.

Składowanie towarów Najwyższej klasy Kolektor danych firmy zebra (dawniej motorola) przystosowany do zaawansowanej pracy w warunkach magazynowych lub w przemyśle to mc9090. Kolektor danych w magazynie wysokiego składu Kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. Kolektor danych intermec ck3 dostępny jest z trzema rodzajami głowic skanujących do wyboru - w tym rewelacyjna ex25, umożliwiającą odczyty zarówno z bliska jak i daleka (15cm - 15m) kodów jedno i dwuwymiarowych. Kolektor danych w magazynie wysokiego składu Kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. W magazynach znajdują zastosowanie różne wersje urządzeń klasy kolektor danych. Kolektor danych intermec ck3 ma możliwość podłączenia czytnika rfid oraz rączki typu gun. Terminal radiowy online w magazynie wysokiego składowanie (dawniej Kolektor danych działający offline) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej wifi i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego microsoft windows ce lub microsoft windows mobile. Kolektor danych datalogic kyman jest niezwykle ergonomicznym, dostępnym w wersji gun, a przy tym wytrzymałym i odpornym na ciężkie warunki pracy, upadki z wysokości 1,8 m i ujemne temperatury, terminalem do zastosowan mobilnych.

Moduł kolektor

Moduł systemu WMS do pracy na przenośnych urządzeniach tzw kolektory danych (terminale WiFi). Komunikacja pomiędzy systemem WMS oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć WiFi. Każde zdarzenie wykonane na kolektorze przenośnym od razu jest rejestrowane w systemie WMS, a każde zlecenie z systemu magazynowego WMS od razu tafia do kolektora (brak konieczności podpinania urządzenia do komputera). Od 2014 roku oferujemy oprogramowanie na kolektory z systemem Android, a od 2016 zakończyliśmy rozwój aplikacji mobilnych na Microsoft Windows CE/ Windows Mobile.


Kolektor danych

Kolektor danych Datalogic Kyman jest niezwykle ergonomicznym, dostępnym w wersji GUN, a przy tym wytrzymałym i odpornym na ciężkie warunki pracy, upadki z wysokości 1,8 m i ujemne temperatury, terminalem do zastosowan mobilnych. Urządzenie współpracuje z systemem operacyjnym Windows CE 5.0 lub Windows Mobile 6.0, posiada najnowszy procesor Intel® XScale PXA270 @ 520 MHz. Może czytać kody jednoliniowe (1D), dwuwymiarowe (2D), grafiki oraz etykiety (tagi) RFID HF-ISO, z odległości do 10 m. Wyposażone jest w trwałą baterię Li-Ion. Mobilność kolektora danych Kyman zapewnia jednoczesne zintegrowanie go z takimi komunikacjami bezprzewodowymi jak: Bluetooth, Wi-Fi oraz GSM/GPRS/EDGE (przesył danych lub komunikacja głosowa). Kolektor magazynowy dedykowany dla szeroko pojętych zastosowań logistycznych i transportowych. Doskonale sprawdza się podczas inwentaryzacji w magazynach, placówkach handlowych, obsłudze spedycyjnej, generowaniu zamówień, automatycznej kompletacji towarów, a także w pracach usługowych w terenie.


Moduł terminal radiowy

Niektóre programy magazynowe maja możliwość skorzystania z modułów działających na terminalach radiowych (komunikacja po WiFi) lub dawniej na kolektorach danych. Wciąż dostępne są rozwiązania z systemami Windows CE/ Windows Mobile, choć powoli są wypierane aplikacjami na system Android.


Formularz reklamacyjny

Możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej. Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Możliwość skutecznego zarządzania procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Możliwość generowania raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji ? Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.


Zarządzanie

Zarządzanie jest nierozłącznym elementem funkcjonowania człowieka w grupie. Odkąd człowiek rozpoczął działania w zbiorowości poczynając od najprostszych grup łowieckich towarzyszyło mu podporządkowanie się przywódcom. Zarządzanie było przez długi okres jedynie praktycznym procesem działalności człowieka. Wraz z rozwojem cywilizacji rozwijał się proces zarządzania i przybierał coraz bardziej formę świadomej działalności. Jednak dopiero na przełomie XVIII/XIX wieku podjęte zostały próby zdefiniowania i usystematyzowania procesu zarządzania. Ponieważ problematyka zarządzania okazała się bardzo szerokim obszarem zainteresowań powstały różne szkoły teorii zarządzania. W klasycznym podejściu do zarządzania zrodził się drugi nurt nazwany klasyczną teorią zarządzania. Nurt ten zapoczątkował H. Fayola, który został uznany za jego prekursora. Opracował on zasady i metody zarządzania dla kadry kierowniczej. Były to pojęcia znane, lecz nigdzie wcześniej nie usystematyzowane. Sformułował ogólną teorię zarządzania, jej podstawowe zasady. Fayol podzielił działalność gospodarczą na czynności, które w organizacji są ze sobą powiązane.


Relacjami z klientami

Systemy "klasy crm" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.


Kolektor | Danych | Intermec | Ck3, | Terminal | Radiowy | Magazynie, | Program | Reklamacyjny | Sql, | Terminal | Radiowy, | Zarządzanie | Relacjami | Klientami |
DEMO
SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008 - 2018