SoftwareStudio producent oprogramowania
Kontakt
O firmie
Demo

Zarządzanie zestawieniami


ZESTAWIENIA to specyficzna funkcjonalność pozwalająca zbierać dowolne dane z różnych źródeł i wyświetlenie ich użytkownikom w postaci tabelarycznej.


raporty i zestawienia | zestawienia |

Zestawienia


Użytkownicy nie zawsze chcą oglądać wyniki raportów czy je drukować, często potrzebna jest możliwość prostej i szybkiej szczegółowej analizy danych. Do tego doskonale nadaje się opcja ZESTAWIENIA.


zestawienia |

Zestawienia dokumentów magazynowych


ZESTAWIENIA dokumentów, stanów, rejestry czy obrotów to podstawowe i szybkie narzędzia analityczne pozwalające pracownikom na kontrolę i weryfikację zgodności danych zapisanych w bazie systemu magazynowego ze stanami faktycznymi.



zestawienia
zestawieniazestawieniazestawieniazestawieniazestawieniazestawieniazestawieniazestawieniazestawienia

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest aktywna w ZESTAWIENIAch oraz raportach, ale działa w różny sposób. Efektem eksportu danych jest przekazanie wyników do innych formatów np. excel, word czy pdf


Ustawienia kolumn tabeli
ZESTAWIENIA danych prezentowane w tabeli można spersonalziować zmianiając ustawienia kolumn.


Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest aktywna w ZESTAWIENIAch oraz raportach, ale działa w różny sposób. Efektem eksportu danych jest przekazanie wyników do innych formatów np. excel, word czy pdf


Zestawienia
Użytkownicy nie zawsze chcą oglądać wyniki raportów czy je drukować, często potrzebna jest możliwość prostej i szybkiej szczegółowej analizy danych. Do tego doskonale nadaje się opcja ZESTAWIENIA.


Zestawienia
ZESTAWIENIA dokumentów, stanów, rejestry czy obrotów to podstawowe i szybkie narzędzia analityczne pozwalające pracownikom na kontrolę i weryfikację zgodności danych zapisanych w bazie systemu magazynowego ze stanami faktycznymi.


Corax - Kadry i płace HR
Kadry i Płace HR (human resources)- to szybkość i łatwość w wykonywaniu wszelkich czynności, którymi na co dzień zajmuje się dział odpowiedzialny za prowadzenie kadr i rachubę płac. Pozwala odciążyć pracowników tej komórki, dostarczając im mechanizmów automatyzujących czynności związane m.in.: z naliczaniem płac, wyliczaniem wynagrodzeń za czas choroby, księgowaniem list płac, sporządzaniem deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia przygotowanie kompletnej sprawozdawczości wewnętrznej firmy w zakresie danych kadrowych i płacowych, tworząc wszystkie potrzebne ZESTAWIENIA, wydruki i raporty. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu definiować własne składniki płacowe oraz ich formuły obliczeniowe, moduł ten jest uniwersalnym programem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla firm handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz instytucji budżetowych a nawet zakładów pracy chronionej.


Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów księgowych (dowodów księgowych) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz Polecenia księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy sposoby: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie ZESTAWIENIA, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.


Corax ERP - Zestawienie obrotów i sald
Zestawienie obrotów i sald to jedno z podstawowych zestawień w księgowości. Zestawienie obrotów i sald w module Księga Handlowa zawiera wszystkie typowe dla tego ZESTAWIENIA kolumny i podsumowania. Zestawienie obrotów i sald można wydrukować korzystając z przycisku Drukuj. Wydruk można wykonać w jednym z dwóch układów: bez zapisów lub z zapisami. Drugi wariant będzie zawierał dodatkowo wszystkie zapisy kont w wybranym miesiącu. Stosuje się go przeważnie dla konkretnych kont, np. konta Rozrachunki z kontrahentami, gdyż dla wszystkich kont w miesiącu byłby bardzo długi.


Dokumenty usunięte
Zdarza się czasami, że użytkownicy w trakcie pracy zmuszeni są do analowania wprowadzonych danych i wykorzystują funkcje usuwania dokumentów niezatwierdzonych. Fizycznie jednak dane nie są usuwane z bazy, ale są odpowiednio oznaczane. Dzięki takiej funkcjonalności programu Magazyn Narzędzi, administrator ma wgląd do ZESTAWIENIA dokumentów usuniętych przez użytkowników.


Analizy Finansowe Sage Symfonia
Sage Symfonia - program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel. Szybkie tworzenie analiz, raportów i zestawień dla potrzeb wewnętrznych oraz dla zewnętrznych instytucji finansowych. Znaczne skrócenie czasu pracy potrzebnego na dotarcie do danych finansowych i przeprowadzenie analizy finansowej w przedsiębiorstwie. Różnorodne gotowe ZESTAWIENIA i raporty np. dane do sprawozdania F01 zgodnie z wymaganiami GUS; wzorcowe arkusze obrotów kont i sald; wskaźniki finansowe i ich interpretacja oraz prezentacja na wykresach; arkusze bilansu, rachunku zysków i strat w dowolnych przedziałach czasu i wiele innych.


DEMO
SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008 - 2017