SoftwareStudio producent oprogramowania
Kontakt
O firmie
Demo

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami,.

Szef sprzedaży

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
Uwaga typowego handlowca skupiona jest na poszukiwaniu potencjalnych klientów; obserwacje własne, Internet, polecenia, analizy rynkowe. Szef sprzedaży szkoli własnych handlowców w zakresie umiejętności oceny i kwalifikacji potencjalnych klientów - czy i jakie klient ma potrzeby, czy i ma możliwości finansowe, czy jest decyzyjny.  Handlowiec bezpośrednio odpowiedzialny jest za bieżącą obsługę przypisanych do rejonu klientów. W zależności od firmy samodzielnie lub poprzez szefa sprzedaży ustalona działania serwisowe, kontakty z.

Wysyłanie e-mail w systemie RMA

Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.
Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili. Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości są rozsyłane. Przed wysłaniem wiadomości.

wysyłanie
DEMO
SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008 - 2019