SoftwareStudio producent oprogramowania
Kontakt
O firmie
Demo

Oprogramowanie do zarządzania online

W takiej sytuacji doskonałym rozwiązaniem jest studio magazyn wms net dla operatorów logistycznych. Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak zapis danych do plików excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową. Zebra mc32n0-gi2haheia to pierwsze urządzenie testowane i zastosowane przez inżynierów softwarestudio w gospodarce magazynowej.
Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Zwrócona wartość jest porównywana z wagą obliczaną na dokumencie wydania z magazynu. Administrator może dowolnie zmodyfikować szbalon dokumentu nie tlyko w zakresie ukłądu graficznego, ale takjże informacji w nim zawartych. Model se4500-dl został opracowany z myślą o skanowaniu kodów kreskowych o średniej lub dużej gęstości, które stosuje się w prawach jazdy.

awizodostawy

Skanowanie numeru seryjnego

Ewidencja urządzeń posiadajacych unikalny numer seryjny (SN - Serial Number) występujący w urządzeniach elektrycznych, elektrnicznych lub mechanicznych wymaga zastosowania systemu automatycznej identyfikacji za pomocą kodów kreskowych lub kodów QR.

Numer seryjny to kod złożony z szeregu cyfr lub liter, nadawany produktowi lub serii produktów, w celu identyfikacji miejsca i czasu wyprodukowania, ustalenia legalności jego pochodzenia. Stosowany jest powszechnie we wszystkich gałęziach przemysłu.

Kod oznaczający numer seryjny można zapisać nie tylko w postaci jawnego tekstu ale także zakodowane w postaci kodu kreskowego lub coraz częściej za pomocą kodów 2D np, kodu QR (QR Code).

Tak.

numerseryjnynumeryseryjne

Tickets - System biletowy

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.
Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia powiązane. Ticket (zgłoszenie) jest zamknięte, jeśli odpowiedź jest odsyłana do klienta, lub jeśli ticket jest osobno zamknięty.

system
DEMO
SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008 - 2019